3 redenen waarom uw bedrijf een bedrijfs-AV nodig heeft

Slechts drie omdat er geen overredingskracht meer voor nodig is om het juiste te doen! Met de enorme hoeveelheid informatie die elke minuut onder mensen circuleert, is het moeilijk om uw boodschap over te brengen op de juiste doelgroep. Alleen het trendy, belangrijke en informatieve materiaal heeft een groter bereik. Of het nu gaat om geschreven of video-inhoud, mensen zullen alles bekijken en delen wat hen interesseert. Het is echter waarschijnlijker dat video’s worden gedeeld en bekeken in vergelijking met blogs en artikelen. Dus als u wilt dat uw bedrijf bekend wordt bij het grote publiek en de doelgroep, koop dan nu een bedrijfs-AV! Als u nog steeds niet overtuigd bent, lees dan verder om te begrijpen waarom andere bedrijven en start-ups hun geld in bedrijfsvideo’s van verschillende soorten steken.

1. Zakelijke promotie

Corporate AV’s of corporate audiovisuele apparatuur wordt momenteel gebruikt als de beste manier om het bedrijf te promoten. Tegenwoordig is de trend veranderd van televisiemarketing naar online marketing. Hoewel billboards, kranten, tijdschriften en televisiereclame impact hebben, is de marktbehoefte en reikwijdte nu online verschoven. Deze strategiewijziging vereist dat bedrijven bijblijven om potentiële zakelijke relaties niet mis te lopen. Het creëren van een corporate AV vertelt het verhaal, de missie, de visie en de prestaties van uw bedrijf op een opwindende en interessante manier. Een video op zich is erg effectief in het communiceren en uiten van ideeën en concepten. In plaats van de dingen aan de verbeelding over te laten, gaat een video tot in het kleinste detail en neemt elke twijfel weg. Deze methode van bedrijfspromotie geeft uw bedrijf de mogelijkheid om een ​​soort interactie te hebben met het publiek, waardoor de kijker een beter begrip krijgt van het bestaan ​​van uw bedrijf.

Als u een start-up bent en op de markt moet worden aangekondigd, is een bedrijfs-AV uw beste kans. Het zal uw merk de bekendheid en zakelijke relaties geven door online de ronde te doen. In plaats van het concept van uw merk mondeling uit te leggen, kunt u de video gebruiken tijdens het pitchen voor investeerders en belanghebbenden en deze ook gebruiken op beurzen en tentoonstellingen.

2. Werknemers zijn ook consumenten

Net als de consumenten zijn ook uw medewerkers gewend om met één druk op de knop hun entertainment, nieuwsupdates, shopping, afrekeningen enz. Te krijgen. Ook zij willen gemak en probleemloze dienstverlening. Als uw medewerkers niet op de hoogte zijn van de laatste beleidswijzigingen en minder geïnformeerd zijn, schrik dan niet. Om dit te voorkomen, investeert u ook in bedrijfsopleidingsvideo’s. Als u medewerkers wilt boeien, is het belangrijk om in te spelen op hun behoeften en voorkeuren. Bedrijfs-AV’s en trainingsvideo’s blijken voordeliger en effectiever te zijn bij het motiveren van uw personeel, het opleiden van eerstejaarsstudenten, het houden van een workshop of seminarie, enz. Door middel van een motiverende bedrijfs-AV worden uw werknemers meer gestimuleerd en opgepompt. Deze stimulatie zorgt ervoor dat ze efficiënter werken om de doelstelling van het bedrijf te bereiken.

3. Iedereen houdt van een goed verhaal

Een verhaal heeft meestal een betere indruk op een persoon als het visueel wordt verteld. De geest is gemakkelijk te overtuigen wanneer het wordt getoond hoe, wat, wie en waarom. Een bedrijfs-AV heeft de kracht om indruk te maken op de kijker bij het vertellen van de reis van het bedrijf. Als de kijker een ‚wow‘-moment heeft, kun je er zeker van zijn dat je video wordt gedeeld en trendy wordt. Veel openbare en motiverende sprekers nemen storytelling op in hun presentaties om meer verbinding te kunnen maken met het publiek. Zelfs verkoop- en marketingteams combineren storytelling bij het promoten van een product of dienst om van een publiek een potentiële klant te maken.

En daar heb je het! Drie simpele redenen waarom het voordelig en belangrijk is om een ​​corporate AV voor uw bedrijf of start-up te krijgen. Haal het beste uit technologie en sociale media om uw bedrijf hoger op de ladder te krijgen. Neem contact met ons op om uw zakenrelaties te stimuleren. Met onze state-of-the-art middelen en liefde voor het maken van video’s, weten we precies hoe we jou kunnen laten stralen.

Amit Thaker is niet alleen de oprichter van Buzz Creatix, maar ook een levendige schrijver. Hij leidt zijn creatieve bureau, dat ook de reputatie heeft een van de toonaangevende bedrijfsvideoproducties in Mumbai te zijn, en beschikt over een gevarieerde expertise die zich over verschillende domeinen uitstrekt. Hij behaalde een Bachelor of Arts in het maken van films aan het London College of Communications, en heeft een schat aan ervaring opgedaan in het maken van bedrijfs- en uitlegvideo’s voor verschillende topbedrijven in verschillende industrieën.

Leave a Reply

Deine E-Mail-Adresse wird nicht veröffentlicht. Erforderliche Felder sind mit * markiert.